FANDOM

Olivia Taylor Dudley (ur. 4 listopada 1985 w San Luis Obispo[1]) – amerykańska aktorka, która wcieliła się w rolę Alice Quinn w serialu „Magicy”. Głównie znana z filmów grozy, takich jak „Czarnobyl. Reaktor strachu” (2012), „Taśmy Watykanu” (2015) czy „Paranormal Activity: Inny wymiar” (2015). Pracuje w internetowej grupie skeczowej „5-Second Films”[2].

Biografia

Olivia swoją pierwszą główną rolę zdobyła w 2012 roku, w filmie grozy „Czarnobyl. Reaktor strachu”[3][4][5][6]. W 2013 roku, dostała się do obsady horroru „Taśmy Watykanu”, którego premiera odbyła się w 2015 roku. Odegrała rolę Angeli Holmes[7][8], której kreacja zdobyła pozytywną notę od recenzenta dziennika „New York Times”, Nicolasa Rapolda[9]. Inne filmy, w których Dudley otrzymała znaczące role, to m.in. „Maraton filmów grozy”, „Paranormal Activity: Inny wymiar”[10], „Dumbbells: Gorący fit show”[11], „The Barber”, oraz „Dude Bro Party Massacre III”.

Role serialowe Dudley, ograniczają się do epizodycznych występów w „CSI: Kryminalne zagadki Miami” i „Bogaci bankruci”. W sierpniu 2015, podczas imprezy, Sosie Bacon przekazała Olivii zastępstwo w fantastycznym serialu „Magicy[12][13], emitowanego przez kanał SciFi Universal, gdzie otrzymała rolę Alice Quinn. W lecie 2016, Dudley gościnnie zagrała w drugim sezonie dramatu dokumentalnego „Era Wodnika”, emitowanego przez NBC.

Przypisy