FANDOM

Arjun Gupta (ur. 1 stycznia 1990 na Florydzie[1]) – amerykański aktor, producent i aktywista pochodzenia indiańskiego, który wcielił się w rolę Williama Adiyodiego w serialu „Magicy”. Głównie znany z „Bridge and Tunnel” (2014), „Twardziele” (2012) i „Siostra Jackie” (2009).

Biografia

Arjun dorastał i wychowywał się na Florydzie. Przeniósł się do Nowego Jorku w celu edukacji na New York University Tisch School of the Arts. Przed udaniem się na NYU, miał szansę przez rok mieszkać w rodzinnych Indiach, co zainspirowało go do prowadzenia wieloetnicznego teatru. Kiedy wrócił, założył teatr wieloetniczny w Kalifornii, który nosi nazwę „Ammunition Theater Company”.

Poza aktorstwem i prowadzeniem teatru, Arjun był również współgospodarzem programu „American Desis”. Pełnił rolę podcasta, który omawia i analizuje, co to znaczy być w Azji Południowej w Stanach Zjednoczonych.

Arjun zadebiutował razem z Umą Thurman i Minnie Driver w filmie „Mama w opałach” (2009). Tego samego roku, otrzymał rolę w serialu „Siostra Jackie”, gdzie wcielił się w Sama, którą odgrywał przez cztery sezony. Wcielił się również w drugoplanową rolę Kana w serialu „Sposób na morderstwo”.

Aktualnie odgrywa rolę Williama Adiyodiego w serialu „Magicy”, emitowanego przez SciFi Universal. Serial powstał na podstawie twórczości Leva Grossmana.

Życie prywatne

Arjun pozostawia swoje życie na poziomie prywatnym. Nie wiadomo nic o jego życiu miłosnym i czy posiada rodzeństwo. Obecnie mieszka w Nowym Jorku.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Arjun Gupta